Pościel Perkal 160x200 Hop Design Pure Jasny Szary
towar niedostępny
Cechy produktu
Opis
Pościel Perkal 160x200 Hop Design Pure Jasny Szary
Tradycyjna, jednobarwna pościel płócienna z wysokiej jakości bawełny o podwyższonej gramaturze. Jest wyjątkowo odporna na przetarcia i bardzo łatwa w pielęgnacji. Gładka, jednokolorowa pościel bez żadnego wzoru, w kolorze jasnej szarości doda elegancji każdej sypialni. Pościel zapakowana jest w ekologiczny worek bawełniany, w którym później możesz przechowywać drobiazgi. Pościel Hop Design Pure została stworzona w myśl idei Mix&Match - łącz ze sobą kolory i rozmiary.
Mix&Match - Pościel HOP Design Pure została zaprojektowana w taki sposób, aby każdy mógł skomponować swój zestaw pościeli. Wybierz odpowiedni dla siebie rozmiar poszewek na poduszkę (40x40 cm, 50x60 cm, 50x80 cm, 70x80 cm, 80x80 cm). Cała kolekcja jednokolorowych pościeli HOP Design PURE została zaprojektowana tak, aby kolory się uzupełniały. Dlatego do swojego zestawu pościeli możesz dobrać poszewki na poduszki w innym kolorze, co ożywi Twoją sypialnię. W tym celu wybierz opcję bez poszewek, a poszewki w innych kolorach znajdziesz w produktach powiązanych poniżej lub w menu głównym w kategorii poszewki.
Skład: 100% bawełny w splocie płóciennym (perkal)
Gramatura: 145 g/m2
Kolor: jasny szary
Rozmiar:
1 x poszwa 160x200 cm
2 x poszewka do wyboru: 40x40 cm, 50x60 cm lub 50x80 cm lub 70x80 cm lub 80x80 cm.
Poszwa i poszewki zapinane na ukryty zamek błyskawiczny w kolorze poszwy lub poszewki.
Konserwacja: wyprać przed pierwszym użyciem. Prać na lewej stronie z zamkniętymi zamkami w temperaturze do 40℃. Suszyć w stanie rozwieszonym w temperaturze otoczenia lub w suszarce bębnowej. Prasować w temperaturze maksymalnej do 150℃, nie prasować zamka ani metki. Nie wybielać, nie czyścić chemicznie.
Informacje dodatkowe
Rozmiar | 160x200 |
Materiał | Perkal |
Kolekcja | Hop Design Pure |
Wyprodukowano | Polska |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.